Tilsyn
Tilsyn
Hos Koncept Rengøring er synlig og daglig kontrol en essentiel del af vores arbejdsrutiner, da vi således kan garantere vores kunder en kvalitetssikret ydelse hver eneste gang. Derfor følger vi også op på vores serviceassistenters rengøringsarbejde og foretager kontrolbesøg med jævnlige mellemrum for at sikre, at kvaliteten er i top. Efter et hvert kontrolbesøg bliver der efterfølgende udarbejdet en digital kvalitetsrapport, som bliver tilsendt den pågældende kunde, så de altid har en vished om, at deres købte ydelse er blevet udført.
Vi anser det nemlig som vores job at følge op på de udførte rengøringsopgaver, så vores kunder ikke skal bruge tid på at foretage kvalitetstjek løbende, men i stedet med god grund kan have fuld tillid til vores firma og det arbejde vi udfører.
Vi har mulighed for at foretage en grundig opfølgning på vores serviceassistenters udførte arbejde, da de driftsledere, der har den opgave, ikke er overbebyrdede med alt for mange forskellige arbejdsopgaver på en gang. Vi ved nemlig, at ingen driftsleder kan varetage 40-70 kunder uden, at det går udover kvaliteten af arbejdet, så derfor har vores ledere principielt kun ansvar for max 10 kunder af gangen. Det betyder, at der er mere tid til hvert enkelte kunde, og vi kan sikre, at resultatet på de forskellige arbejdsopgaver er af høj kvalitet hver gang.
Som det eneste rengøringsfirma, så tilbyder vi vores potentielle kunder en prøveperiode på 6 måneder. Det skyldes, at vi ved, at vores rengøringsydelser gør en forskel for vores kunder, og at de derfor vil komme til at sætte pris på det både under prøveperioden og efterfølgende.